aylin08166 Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra özel hastanede ne kadar tutuyorlar ertesi gün saat kaçta odadan çıkmak gerekiyor sezeryan veya normal farketmeksizin
Busraaa1919 aylin08166 canım ben ertesi gün çıkmıştım sezeryan yapmıştım doktor vizite geliyor senin durumuna göre çıkış yapmanı yada kalmanı söylüyor
Eminos123 aylin08166 normal dogum yaptim aksamina bile ciksam cikardim ama oda ücretini zaten odemistik doktorumda odan zaten rahat bu gece kal hastanede yarin taburcu olursun zaten demisti1 gece kaldim
Busraaa1919 aylin08166 sabah 10 buçuk gibi geldi doktorum işlerimleri halledip çıkmam 11 buçuğu bulmuştu
Nssyclk Ben sezaryen doğum yaptım 1 gece kaldım. Ertesi gün doktor çıkışımı yaptı. Bu arada özel hastaneydi.
Seferiyehatun Ben sezeryanla 3 gece 4 gün kaldım. Tansiyon yüksekliği ile gitmiştim ondan tutdular. İstersen çık dedi ikinci gün ama tektim bebeğe bakmak kolay olsunda biraz daha iyi olmayı bekledim
ikiponcik_annesi aylin08166 ya onu beende merak ediyorum şimdi annem refakatçi kalacak ben hastanede eşim ve kızımla fotoğraf çekilmek istiyorum ama pandemiden dolayı ziyaretçide almiyolar o nasıl olacak bilemedim 🤔
Kimkibu aylin08166 hastaneye göre değişirmi bilmem ama ben sordum eş haricinde kimseyi almıyorlarmıs😔 bende 2 gün bebeğe eşimşe nasıl bakıcaz derdindeyim ilk bebeğimiz
ikiponcik_annesi aylin08166 bi kişi refakatçi alınıyo dediler ama belki prosedür olarak öyle söylemişlerdir inşallah alırlar 😁