esraizmirli Gamzeakd hiç eksik etme yoğurtta çok yedim kendim mayalayıp yiyorum halada devam ediyorum 😁perşembe doğumum var ama olsun 😂
esraizmirli Gamzeakd ara öğünde yiyebilirsin gece yatmadan da süt içersin bir dene bakalım ne kadar fark olacak bir ayda ne kadarlık hamilesiniz ☺️
Gamzeakd esraizmirli 26+5 haftalığım canım 24. Haftada gittiğimde 728 grm boyu 33 cm di boyu 2 hafta önde de bakalım kilo alımı artıcak mı ? 🥰 inşallah çok teşekkür ederim ..
esraizmirli Gamzeakd 2 hafta öndeyse bence çabalama çok kilo alsın diye canım benim hep normal gidiyordu 35den sonra öne geçti şuan sezeryan olmak zorundayım riske atmamak için karın çevresi geniş oldugu için
meri_2015 cansuyldz33 acaba 30 haftalıkken ki kilosunu hatırlıyor musunuz bana da biraz iri bir bebek dedi 30. haftada doktorum 🙄
Gamzeakd esraizmirli yok boyumuz önde kilomuz haftasıyla uyumlu 🥰 bende 37. Haftam da seZeryan olucam o yüzdende biraz kilo alsın istiyorum . Plesantam aşağıda olduğu için erken sezeryana alınıcam canım 🙁
esraizmirli Gamzeakd anladıım canım sağlıkla kavuş inşallah bebişine bende tam 40 ta sezeryan olacagım perşembe günü ☺️
esraizmirli Gamzeakd geçecek merak etme bir bakmışsın bebeğin kucagında ☺️ Şuann zaman bana su gibi sezeryandan korkuyorum da birazcık😀
Gamzeakd esraizmirli korkma benim ilkimde sezeryan ağrı oluyor tabi ki ama ameliyattan korkmana gerek yokk çok hızlı oluyor zaten herşey 🥰 bebeğinde yanında olunca hemen iyileşirsin merak etme
esraizmirli Gamzeakd karına kum torbası koyuyolar diyolar sonra rahime bakıyolar falan filan diyolar herkes bişey diyor insan ister istemez korkuyor 😩
Gamzeakd esraizmirli bana koymadılar kum torbası falan 7 yıl önce gelip basıyolar ama 10 sn bile sürmüyo canım . 🥰
esraizmirli Hazalalp11 rutin şeyler çiğ badem ceviz yumurta yoğurt süt mercimek yemeği ve ıspanakta yedim baya çok faydası var diye birde muzla süt geceleri içtim ama bende kilolu doğmuşum bebişimde bana benziyor ☺️