Ben de benzer bir şey yaşadım. Gebeliğimi haber vermedim ebeye. Sistemden görürler çağırırlar bir şey olursa sandım. 21. Hafta tetanoz aşısı için gittim. Gebeliğini neden bildirmedin diye sinirlendi. Bana bir savunma yazdırdı bebeği ihmal ettiğini sanmasınlar dedi vs. Şimdi de haftaya şeker yüklemesi yapacağım diyor. Dün doktorum tokluk şekerime baktı 95 çıktı, yükleme gerek yok dedi. Doktor yapmasa bile glikoz al gel dedi sağlık ocağındaki ebe. Tartilmaya gidicem sadece yaptırmam diyeceğim ama şimdiden strese girdim. Çocuğun aşısıni filan yapacak diye bir şey de denmiyor ama çok stres oluyor insan.