yildizcicegi Merhaba. 27+5 haftadayım sol yanımdan başlayıp belime vuran ağrım oldu dün. Belirtilerine baktım yalancı sancıyla aynı. Çok erken değil mi? Bu haftalarda yaşayan oldu mu?
Seda1616 yildizcicegi kesinlikle doktoruna danışmalısın eğer ağrın devam ediyorsa onun dışında küçük dozda acıysa korkacak bişey yoktur muhtemelen
yildizcicegi Seda1616 bugün yok çok şükür. İlk gebeliğim olduğu için bilemedim bu kadar erken oluyor mu diye. 🙈