Sevdalianne Merhaba arkadaslar cuma gününe sezeryan planlanmıştı bugun kontrolde dusenli ve sık sancilarim olunca doktorum ogleden sonra almaya karar verdi. 36+3 uz ikizlerimle 2200 ve 2300 kilodalar ultrasona göre. Hepinize dua edicem sizler de bana dualarinizi gönderin saglikla kucağıma alayim yavrularımı. Kuvez surecleri olmasin inşallah. Heyecan korku endise mutluluk butun duygularim üşüştü başıma
ikizlerimveben Sevdalianne maşallah sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🧿. Benimkiler de ikiz 35e yeni girdik ama sancılarım başladı. İnşallah sizinkiler kadar dururlar benim sıpalar 😊
Sevdalianne ikizlerimveben insallah daha fazla dururlar 😊 saglikla zamaninda kucaginizs almak nasip olsun insallah
depsizoo Allah ın izniyle sağlıcakla gelsin bebişler 😁 Allah yardımcın olsun girerken bol bol dua et kolay olur inşallah doğumun
Goncala Allah biz ikiz bebek bekleyen annelere de o günleri görmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻🧿 sağsalim kurtulun canım, evlatlarınıza kavuşup hep beraber evinize gideceksiniz , maşallah bebeklerin haftası da kilosu da gayet güzel… içinizi ferah tutun 🥰🙏🏻🙏🏻
Sevdalianne Goncala cok teşekkür ederim guzel dilekleriniz için. Insallah saglikla siz de kucaginiza alirsiniz evlatlarinizi
Mrb002 Sevdalianne ne guzel o gunleri gormussunuz saglikla alin kucaginiza insallah 😍 benim minnoslarim dayanamadi erken geldiler goremedim bile daha insallah bende en kisa surede kavusurum
Gizem957 Mrb002 kaç haftalık dogdu ki. Bide ikizler i neden erken alıyolar acaba onalr daha mı cabuk gelişimini tamamlıyor
Mrb002 Gizem957 31 haftalik doğdular.. yok erken tamamlamiyorlar benim sancim ve acilmam vardi o yuzden mecbur aldilar
Gizem957 Mrb002 peki durumları nasıl benim de erken dogum riskim var da çok korkuyorum erken dogum yaparım ve yaşamaz diye
Mrb002 Gizem957 sizin kac haftalik.. valla ikisinde de 4 gun sonra enfeksiyon cikti antibiyotige basladilar biri gecirdi simdi digerinin de geçmesini bekliyoruz.. oyle beklemekle geciyor zor bir surec.. insallah zamaninda kucaginiza alirsiniz