Adakbebek2020 Bugun ikili tarama vardı güzel annelerimiz 🥳Doktorumuz bebegin durumu iyi dedı. Kan tahlili verdık oda ogleden sonra cıkıcakmış. 🥳 Cinsiyet ıcınde bebek cok hareketlıydı bı yorum yapamadı doktorumuz. 🤰🎈🎈🎈 Yinede tahmini olan yapsa olur muuuuu? 🍓
Gozde939e99e Adakbebek2020 birde seyi sorucam cnm ben suan 8 haftaligim bu ikili testi 11.haftada yapiliyor galiba sadece kan mi aliyorlar
Adakbebek2020 Gozde939e99e canım 11 ile 14 arası mı ne tak bilgim yok 12 haftalık olduk biz ilk ultrasondan bakıyorlar sonrada kan alıyorlar 🥳