Hanımlar ben Şubat’ta kürtaj oldum, boş gebelikten. Doktor korunmaya bilirsin dedi 30 Mart’ta regli oldum sonrasında korunmayı bıraktım şuan adetime 9 gün var vücudumu takip ederek bazı günleri değerlendirdim, şuan çok idrara çıkma sorunum var böyle bişey yoktu halbuki 🤔 yarında ortopedi randevum var belim çok ağrıyor fıtık oldum sanırım, şimdi eğer hamileysem yarın röntgen çekilirse bi sorun olur mu erken gebelik testi alsam çıkmaz sanırım .s riskede atmak istemiyorum, ama bel ağrısından da duramıyorum 🤦🏻♀️