Arkadaşlar 13haftalık gebeyim mide bulantılarım halen devam ediyor prilam kullanmazsam ayakta duramıyorum yalnız durum keşke sadece bu olsa son 2haftadır aşırı derece de hazımsızlık-gaz-şişkinlik ve midede böyle bir doluluk hissi var ve beni uyutmuyor. Az birşey yemek yediğimde anında mahvediyor aç olsamda geçmiyor. Bu haftalarda normal mi acaba nasıl geçireceğim ve asla mide şurubu fayda etmiyor. Yaşayan var mı çözümleriniz neler ? Bu durum gececek mi :()