Nrn Merhaba 39+5 iz altan muayenene de açılmam yok nst de sancı çıkıyor ne nişan geldi ne su 40 haftada kontrole cagırdı normal yada sezeryan yüZde elli yüzde elli dedi ama sunı sancıyla normal yapabilirmiyim?başına gelen varmı ?
Ciara93 Nrn 40+4 de Doğum yaptım. Sancım kendisi başladı ama açılmam olmadı suni sancı ile Doğum yaptım.
Meryemaskerden Nrn benim gebelik sekerim.var cnm.doktorum 41 i beklemem 40.haftaya dr gelmezse kendiliginden 40da suni sanciyla baslatirim dogumu dedi 35haftaligiz
Dyg Nrn alırsın inşallah sağlıklı şekilde benimde o haftaya kadar bişey çıkmadı sonra anlık gelişti suni sancı verdiler derken gece yarısı baktım bebeğim kucağımda çok şükür