NurseL72 Kızlar son adet tarihim 27 nisan bugün dayanamayıp test yaptım negatif çıktı çok mu erken yaptım yoksa olsaydı çıkarmıydı 😞
hellobaby0 NurseL72 bekleyin bi 5-6 gün sonra yine yapın ama normal gebelik testi değil hızlı gebelik testinden yapın. Ben adetimden 1 hafta önce yaptım silik çıktı gittim kan verdim
2kizanasi Son adet tarihim 16.mart canım ve tam 4 tane test yaptım beklenen adetten önce 4üde negatif çıktı, adet günümde kan verdim gebelik varmış. Biraz daha bekleyip kan verebilirsin 🍀
NurseL72 Gzmkk yani genelde erken gebelik testinde 5 gün öncesinde çıkıyor bugün olmazsanız test yapabilirsiniz inşallah vardır
HilalKadir Gzmkk normalde adette 1 hafta sonra idrara mutlaka yansıması lazım. Adet gecikmenizin başka bir nedeni olabilir doktora gitmeni öneririm tatlım💕 sevgiler
NurseL72 hellobaby0 benimde tam bir hafta var ve erken gebelik testi yaptım negatif çıktı halbuki belirtilerim var ama bilmiyorum
hellobaby0 NurseL72 belki geç döllenmedir bekleyin bi 3-5 gün daha benımde göğüs ağrım çoktu belirti olarak
NurseL72 hellobaby0 benimde çok ağrım var göğüslerde sık tuvalete çıkma gerginlik belkide psikolojiktir 🤦🏻♀️
ilkgebelik123-_ NurseL72 Canım ben adetten 5 gün önce yaptım hemde erken gebelik negatifti adetten bir gün önce yaptım kaset test hayalet cizgiydi bir kaç dk sonra çıktı kan verdim 18 di daha idrara geçmez çok erken içini ferah tut geç döllenmede olabilir