esrosSs Selam kızlar ben bu dönemde çok ağırlaştım yürmekte zorlanıyorum artık ayaklarım şişti inmiyor :) bide regli ağrısı gibi ağrı çekiyorum 3-4 gündür? Çatı muaynesi olmadım daha , sizlerde durum nedir :)
Yarencerenn 38.haftaya girdim 37+5te sancım vardı ara ara sabaha kadar uyuyamadım sonra geçti her günü farklı geçiyor 😁Perşembe günü inşallah doğum şekli belli olacak kalp doktoru görmesi gerekiyor son karar onun 😅sezaryen denirsede cuma günü kucağımda olur belki kıızm 😊
sevdegnky Yarencerenn 41/42 lere kalmasını istemiyorum cok kilo alımı olduğu için😀 Bir de kanala girmedi henüz. Oyuzden ümidim kanala girmesi😂 Yoksa normal doğumdan uzaklaşıyoruz😀
Yarencerenn sevdegnky benimki 30.haftadan beri başı aşağıda kanala ne zaman ilerler bilmiyorum 😄 şuan normal gözüküyor
sevdegnky Yarencerenn kafası haftasını takip ediyorsa daha cabuk ilerliyor kanala. Benim de 26 dan beri aşağıda başı. Ama şuanda ilerlemedi çünkü azıcıj koca kafalı😂😀🥰
Yarencerenn sevdegnky kafasını falan boyunu hiç demiyor doktor haberim yok sadece kilosunu söylüyor bende boyunu fl yazan yeri 7ile çarpıp öğreniyorum 😁 ama tamamen herşeyi haftasına uyumlu yani