iki_can 24+3 deyiz. Hamileliğin başından beri orada ağrım var. Son haftalarda çok şiddetlendi resmen sızlıyor. Ne yapabilirim tavsiyeniz var mı acaba ? Çok etkiliyor bu durum beni
TheBaby iki_can Bende çözemedim o ağrıyı. Doktor bişeyde bulamadı. İlerleyen zamanlarda daha çok ağrıycak canım. Vitamin çare olmadı. Geçmiş olsun sanada banada
Pey 19 ve 20′li haftalar bebeğin en aşşağıda olduğu haftalarmış 20 haftadan sonra yukarı çıkmaya başlıyor. O yüzden vajinaya baskı sık idrar normal deniliyor. Bende 20 + 2 haftalık olarak ayakta uzun süre durmamaya çalışıyorum