Eski9 Ben 28 haftaligim doktorum yükleme yaptırmak istemiyorsan evde kendin ölç sonuçları bana at dedi evde ölçtüm sonuçları attım bu sefer de dahiliyeye git diyor sonuçlar normal çıkmıştı hiç sınırda bile çıkmadı. Şimdi dahiliyeye geldim Dr bu sonuçlara göre şekerin yok bana kalırsa ama bilim kurulu bunu öneriyor ister yaptır ister yaptırma senin kararin dedi oda ben napcami şaşırdım ? Yükleme yaptırmalı mıyım ?
Beyzan Eski9 Doktorun açık ve net şekilde yaptırmanı istiyor ve ilerde oluşacak sorunlardan dolayı risk almak istemiyor. Evde olcmen bile tatmin etmemiş bunu açık açık söylemiş sana. Ben yaptırdım hiç de bir şey olmadı bu ikinci gebeligim. 4 dilim baklavanin şekerini sulu sulu içmiş oldum hepsi o. Tercih senin ama doktorunun söylemini de dikkate alman lazım
Krizantem_ Eski9 Doktorun yaptırmanı istiyor herhalde sen istemedin o yüzden evde takip et dedi. Sen yine de doktorun ne diyorsa onu yap bende evde takip ediyordum normal çıkıyordu. Ama doktorum gerek görürse yaptıracaktim ki gerek görmedi.
eilik Eski9 Yani bence kesin yaptırmalısınız. Çok önemli bir test. Ben şahsen doktorum yaptırma dese bile yaptıracaktım 🥰
Eski9 Beyzan doktorum açık ve net şekilde bana mutlaka yaptır demiyor ben buna kızıyorum zaten bana dese ki direk kesinlikle yaptır amenna yok evde ölç yok dahiliyeye git dahiliyeye gidiyorum kararı bana bırakıyor burda kararsiz kaldım ama yinede yaptırıyorum nolur nolmaz kilom da var önlem olsun varsa daha tehlikeli tabiki
Eski9 Krizantem_ Doktor bana ben öneriyorum ama istemiyorsan evde takip yap dedi sonuçları at dedi sonuçları attım bu sefer dahiliyeye git diyor bana yükleme yaptır veya gerek yok dese gam yemicem benim kafamı doktor karıştırıyor yinede yaptırıyorum şuan tabiki önemli madem bu kadar yapacak bişey yok
Bahardali Eski9 şeker yükleme, tetonoz, ikili test, detaylı ultrason, kan değerleri, nst, idrar testleri, kullanılması gerken ilaçlar… Hepsi zaruridir. Yaptırınız
Eski9 Bahardali ikili testin neyi zaruri ben yaptırmadım çocuğun down sendromu olup olmamasina bakılıyor ki nitekim yüzde yüz sonuç veren testler değil çocuk engelli deyip normal çocuk doğuran insanlar var ve psikolojilerinin alt üst olduğuyla kalıyorlar ben yaptırmadım eğer ki çocuğun hastalık yapacak engeline bakilsaydi evet yaptirirdim detaylıya girdim diğer tüm tahliller yapıldı şekeri de doktor beni kararsız bıraktığı için sordum keyfi bir karar almadım Dr bana kesinlikle yaptır demedi dahiliye doktoru bile bana bunu söyleyemedi kararı bana bırakıyorlarmis bu yüzden kafam karıştı benimde