Krizantem_ 2 sene önce dogum yaptım şehir hastanesinde dogum servisine erkek bile almıyorlardı kayınvalidem yanıma gec geldiği için eşim ihtiyacım olanları yanıma getirip hemen cıkıyordu ve her defasında uyarı veriyorlardı kızımızı bile dogum dan 3 saat sonra görmüştü