Nurgull__ Rmys11 Lcw de o kadar güzel önü düğmeli pijama takımları var ki hem çok kullanışlı doğumdan sonrada kullanılabilir çok araştırdım herkes gerek yok dediler hani bi kere kullanıp geri kullanılmıyor☺️🌸
Polats Rmys11 Ben dogum yaptigimda hemen altima hasta bezi bağlayıp baska hicbisey giydirmeden elbiseyi gecirmislerdi . Oyle altıma pijama alti üstüme ayri fln yapmadılar o yuzden elbise alin mutlaka bi tane bence
hellobaby0 damlaaltinay kesinlikle katılıyorum bende gri ya da lacivertine bakmıştım ama sabahlıklı bence çok gereksiz
damlaaltinay Rmys11 ben pentiden önü düğmeli pijama takımı alacağım kuzum 100 TL. Bi tane de belki sezeryan olacağım için gecelik alacağım. Bu kadar
Feyy Rmys11 lc Waikiki hamile pijamalarına bakın sabahlıkları da var hem uygun hemde görüntüsü hoş sonradan da giyilebilecek şeyler
Dnz0601 Ben olsam ilk fotoğraftakini alırdım çok beğendim zaten bi kere alınıyor istediğimizi alalım yani ne olmuş
Safisss Feyy kesinlikle bn öyle yaptım pijama takımı aldım üstünde bir sabahlık aldım kombin gibi oldu
hellobaby0 Rmys11 o zaman doğru siz sabahlıklı alın büyüklerin yanında rahat edersiniz onlar gidince çıkarırsınız hırka falan giymektense böyle bişey alırsınız hem takım daha iyi olur bide instagram da madrebebe mi ne öyle mi yer var oraya da bakın isterseniz