Hazella ben uzun araştırmalar sonucu Kocaeli Üniversite hastanesinde de perinatoloji bölümü başkanlığı vs yaptığı için Gülseren Yücesoy a gitmiştim, 700 tl ödedim neyseki özel sigortadan hepsini geri aldım, ancak kesinlikle tavsiye etmem hayatımın en kötü doktor tecrübesiydi, dolphin in içinde muayehanesi eşimi bile içeri almadı 5 dklığına, güleryüz görmedim, daha çok asistanı ile konuşuyorlardı, kapı dışında bekleyen eşim asistanın listeyi okurken mide yok, kalp yok vs diyip listeyi check ederkenki seslerini duyduğu için paniğe kapılmıştı, fotoğraf alamadık uğraşmadı bile, eşim en son çıkarken ben babasıyım 2 dk çağırmadınız dediğinde cd veriyorum cdden bakarsınız dedi, yıl 2020 cd ile çalışan laptop dahi kalmadı, kızkardeşim de gelmişti belki içeri alırlar sırayla diye ki özel muayenehane güya küçüçük bir yer, sedye üzerinde kağıt bile yoktu herhalde ziyan olmasın diye zorla söyledim de koydular ödenen 700 tl ye yazık, randevu aşamasında da beni 1 saat önce arayıp önce doktor trafiğe kaldı 1 saat sonra gelir misiniz dediler sonra yarım saat sonra arayıp hemen gelebilir misiniz dediler normal randevu saatimden yarım saat önce ama kapıda da bekledim, hiç profesyonel değildi, kendimi gerçekten devlet dairesinde hissetmiştim, ödediğim para ile üzülerek çıkmıştım.