Dilarraa Evet zor bir hamilelik sürecinin sonuna gelmek üzereyiz Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin hepimize inşallah 🌺🌺
hellobaby0 Dilarraa amin cümlemize inşallah benım yol daha uzun 140 gün var 🥰 geçer mi dersiniz hanımlar sonunu görür müyüz 😇😇
hellobaby0 tatlissannee bu haftalarda hiç geçmiyor resmen gün sayıyorum 🥰🥰 kaçıncı haftadan sonra hızla geçiyor acaba 🙏🥰🥰
hellobaby0 Dilarraa ay inşallah ya heyecan çok büyük stres korku hepsini bir arada yaşamak ne zormuş 😇🥰😅😅😅
Esiin_ Asyam0650 aynıymışız 🥰 Ağrı sızı bişey var mı sizde? Ben bi 9 ay daha taşıyacakmışım gibi geliyor 🤦🏻♀️😂
Asyam0650 Esiin_ arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama başka öyle sancı gibi bişey yok sırt ağrısı bel ağrısı vs oluyor .2 gündür hastanedeyim nst baglaniyor orda da çıkmıyor sancı