Skrn Selam kızlar ben bugün dokuz gün oldu yavrularıma kavuştum çok şükür bin şükür Rabbime mucızelerimde bende çk iyyiz Rabbim hepinizin kucagında görmeyi nasib etsin sağlıkla sıhhatle Allahım yardımcınız olsun bu duygunun tarifi yok Allah’ıma şükürler olsun Rabbim yavrularımızı korususun 37+3 sezeryan doğum bence sezeryan dogum cokdaha iyi normalden ikisinide yaşayan biri olarak ben sezeryan dogum diyorum Allah yar ve yardımcımız olsun 👋🏻
Kbrdmr93 Skrn rabbim analı babalı büyütsün 😇bende ikizlerime hamileyim şuan 32+2yiz inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım ikisinide🙏🏻 Kaç kilo doğdular acaba
Skrn DemetCeylan ikizdi cnm yo şükür herşey yolundaydı ikizleri otuzyedide miyadını dolmuş sayıyolar iy dileklerin için tşkkrler
Skrn Kbrdmr93 amiiin amiiin cnm İnsaAllah ikibuçuk kilo bol bol dua et Rabbim herseye kadir sitede yapma az kalmış 😘
Lilium Skrn ben de seviniyordum ne güzel doğum hikayesi okuyacağım diye bi baktım yarım sayfa iyi dileklerde bulunmuşsunuz 😅 hayal kırıklığına uğradım doğumunuzu baştan sona anlatsaydınız keşke merak ediyoruz doğum hikayelerini
Skrn Lilium ikiz olunca zor zaman ayrmak annelerin korkuları var en azından onlara biraz moral olsun dedim ama şükürler olsun hiçbir olumsuzluk yaşamadım 😉