Mom090 merhaba:) bende vakıf üniversitesi hastanesine gidiyorum bebeğim için. Hastanede tekli odalar da olmasına rağmen erkek refakatçi almıyorlar yumurtalıklarımdan ameliyat olduğumda aynı hastanede bir gece kaldım kayınvalidem gelmişti. Bize söyledikleri sebepte doğumdan ya da ameliyattan sonra yürütüyoruz koridorda erkek refakatçi bu yüzden olsun istemiyoruz dediler bi bakıma mantıklı çünkü bütün gece koridorda gecelikli kadınlar yürüyordu. Ama insan eşini de aramıyor değil böyle zamanlarda🙁