Ebruuuusalman günaydın güzellikler size bi sorum olcak bugun 5+1olduk sizce kalp atisi duyulurmu acaba
2b1k Ebruuuusalman herkese göre değişiyor bu kiki duyuyor ama genelde 6 haftadan sonra duyuluyor emin olmak için 8 haftayı bekleyebilirsiniz çünkü bu hafta giderseniz haftaya tekrar gelin diyecek haftaya gidince öbür hafta tekrar gelin diyecek
umyahsen Ebruuuusalman kesesini bile görmeyebilirsiniz canım kalp atışını 7küsür haftalıkken duymuştuk. Keseyi 5 haftalıkken
Asubell Ebruuuusalman ben hamile olduğumu öğrendiğimde 5+3 tü doktorum 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim demişti. Yani biraz bekleyin bence garanti olsun
Ebruuuusalman umyahsen gecen hafta keseyi gorduk ozeldr ya smdi aslnda devlete bi kac krem var ozeldeki bakmadan kullanablirsin demisti devletteki daha ii ilgilenir belki diye kremleri sormak icin gdiom aslnda hani belki duyulurmu diyede merak ettim
[silindi] Asubell bende tam 5+3 de öğrendim 2 hafta sonra kalp atışı duymuştum çok şükür ❤ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤