Selam kızlar. Dün akşam 23:30 da evladımı kucağıma aldım. 2 gündür sancım vardı, serçe parmağı kadar da açılmam vardı. Spinal doğum olarak girdim ama uyuşmam olmadığı için genel aneztesiye çevirdiler. Ama bebeğim şuan oksijen alıyor. Yoğun bakıma alınma ihtimalide var. Müsait olan rica etsem ayetül kürsi okuyabilir mi ismimiz Aras