Kızlar hayırlı sabahlar dün amniyosentez sıvısı eksikliği ile yatış yaptım bebeğin böbreklerinde kalbinde kan akışında sıkıntı yok şükürler olsun suyum da gelmemiş açılmam da yok ama suyun nereye gittiğinden haberimiz yok bana dua edermisiniz bebeğim eski sağlığına kavuşsun suyu olmadığı icin bir hafta geriden geliyor 😒