Kbrasc Merhabalar,bu ay ovülasyon testi yapıyorum reglim biter bitmez başladım yaptığım ilk günden beri çift çıkıyor bir hafta oldu. bugün kan istedi kadın doğumcu 5.3 çıktı sadece yumurtlama döneminde çift çizgi çıkması gerekmezmi?böyle olan varmı acaba?
MinnieMouse Kbrasc 5 ve uzeri hamilelik normalde ama sonucuna yorum yapmadi mi? Eger hamilelik yoksa pcoslu olabilir misin? Cunku polikistik over sendromunda ovulasyon testi cok fazla cift cizgi gosterir. Bu arada ovulasyonda yumurtlama demek t cizgisinin c kadar veya c’den daha koyu cikmasi demek. Lh hormonu yani t cizgisi her testte cikabilir onemli olan koyulugu. Bide gebelik testi yap bakalim. Sabah ilk idrarla bi kac gun sonra yap ama.
Handeslife Kbrasc çift çizgi hep çıkar ancak ikisininde aynı koyulukta olduğu gün yumurtlama olmuş demektir
Kbrasc MinnieMouse sonucu göstermedim ama zaten bugün kist var mı diye baktırmaya gitmiştim baktı yok dedi t çizgisi c kadar koyu değil ama çıkıyor adet biter bitmez çift olması 7gündür o tuhafıma gitti herkese mi böyle oluyor
Kbrasc MinnieMouse ordan aldım zaten öyle yapıyorum 8ile 10 arası kendim de sağlık personeliyim ama insan kendi olunca aklı duruyor yani sadece yumurtlama döneminde çift görünür aynı koyulukta sonra çatlamaya geçer giderek silinir şeklinde biliyordum teşekkürler 😊
MinnieMouse Kbrasc dogru diyosun insan basina gelince bazen bildiklerini unutuyo 😄 sen ebruya da sorarsin o yonlendirir. Ama zaten bunu anlatiyo hep. Ornek testlere bakarsan kendi yumurtlama cizgini anlarsin.
Durunbigeldim Kbrasc yok yumurtlama zamanı çıkmaz beta yüksek gebelik dışında yükseliyorsa bi sorun vardır diye biliyorum ben doktorun söylemesi lazımdı aslında
Handeslife Kbrasc ben 2,5 yıl sonunda ovülasyon testi kullandığım ay gebe kaldım. Çok detaylı bilmiyorum sorduğunuzu ama beta değeri hamile kalmadan artmıyor
Durunbigeldim Kbrasc böyle çıkması normal benim attığım gibi çıkana kadar devam edin siz yapmaya adet ne zaman
afrasil Kbrasc zaten ovulasyon testi hep 2 çizgi çıkar ve 2. Çizgi siliktir . Yumurtlama dönemine gelince t çizgisi de c kadar koyu veya daha koyudur buna Yumurtlama denir . Kısaca testleriniz olması gerektiği gibi. Testlerin kyllanma kılavuzunda yazıyor ve instagramda da bir çok site var orneklere bakablrsnz . Birde testi düz zemina koyarak idrarı sadece 2 veya 3 damla damlatmanz yeterli
Durunbigeldim Kbrasc tamda kurumuş net değil ama benim mesela şuan baktım 1 gün arayla olan teste bak diğer attığımdan önce ki gün yaptığımda böylemiymiş
Durunbigeldim Kbrasc adet bitiminde başladın demi teste. Bazen yumurtlama adet bitiminde oluyor hemen belki seninde öyle oldu bence sen 2 gün sonra tekrar kan ver
Kbrasc Durunbigeldim ben daha ilk on dk da aldığım sonuçlarda böyle görmedim o zaman devam ediyim çok teşekkür ederim uğraştırdım sizide hakkınızı helal edin
Durunbigeldim Kbrasc helal olsun ne demek bende bi dönem çok takıldım bu testlere gördükçe yardımcı oluyorum. Hamileliğimide bununla öğrendim sayılır😄adete 4 gün kala elimde 1 tane vardı yapayım dedim böyle çıktı