Benimde ilk kızım da bulantı herseyden tiksinme istahsızlık sadece mandalina yedim aylarca halsizlik devamlı uyku hali vardı hep yattım gibi bisey bide cok duygusaldım, bu sefer bulanti pek olmadı migdem hassastı ama 2 kere anca cikarmisimdir çok siskinligim oldu bide gaz istahım fazla iyiydi 🤣 uykuda ole cok olmadı cok farklıydı yani düne kadar cok sinirliydim simdi daha duygusal gercekten her hamilelik cok farklıymış 🌸