Lime 1 haftadr kabuzim çıkamıyorum kaydı üstüne sıcak su sonra kaydı hoşafı korka korka az yiyorum çare yok doktor oralac verdi dün akşam doktor bana 2 kasık iç demisti danmayip 2 kasık içtim iğrenç bisey tutamadım zorla yuttum nefesim kesildi boğazın düğümlendi en son istigfar ettim çıkardım ne yapacam artk bilmiyorum 😒😐🤷♀️
Elif5361 Lime Ben öyle olunca hiç zorlamıyorum kendimi nasıl olsa çıkacak diye diye bekliyorum içerde de kalmıyor ayaklarını sıcak tut ☺️
Songulll123 Lime ben geçen cuma ambulansla hastaneye zor yetiştirildim kabızlıktan sancıdan canım bütün bildiklerimi her söyleneni yaptım ama fayda etmiyor geçiremedim ben yani
meraklianne1 Lime şalgam iç acılı bende çok işe yarıyo mide yanmasından dolayı içemiyorum ama 2-3 bardak iç hemen çıkarsın
Evrem19 Lime canım bende sıklıkla yaşıyordum. En son yatmadan önce pamuğa zeytinyağı sürüp oraya koyduktan sonra yatıcaktım, yarım saat durdu durmadı baya yumuşatmış o günden beri de rahat çıkabiliyorum tuvalete
Lime Elif5361 canım yanlarım açıyor karnım sisiyor unutamıyorum halsiz ve hareketsiz oluyorum inan az az doymadan yiyorum
esilemerveker Lime bol su için onun faydası çok oluyor Ben bebeğin suyu artsın diye havuç suyu içiyordum geçen haftalarda bir tatlı kaşığı da zeytinyağı içiyordum WC ye de çıkartıyordu. Ama bol su içmenin de çok etkisi var
Kmndas Lime canım bende yapamıyorum tek çare yürüyüş ne zaman çıksam 10 dk yürüsen zor atıyorum kendimi tuvalete evde yat yat böyle oluyoruz en son cuma günü doktora gittim eşime dedim evden çıkmışken biraz yürüyüm zor yetiştim tuvalete çok rahatladım bi daha da çıkamadım hava soğuk şimdi gene ölüyorum bana bu iyi geliyor havalar ısınsa da yürüsem sürekli
Kvsraykt Lime öneri sadece akşamdan suya 2 ceviz 2 kayısı koyun sabah hem yiyin hemde suyunu için sonra 1 kaşık gerçek zeytinyağı ayaklarınıza sıcak su torbası koyun ve üşütmeyin hiç gün içinde 3 litreye yakın su için bol sebze yiyin özellikle ıspanak bir kaç gün dediklerimi yaparsanız ve hamurişi kızartmadan uzak durursanız kendinizi daha rahat hissedersiniz
sukranklc Kimyonlu rezene çayı çok işe yarıyor hem kabızlık hemde gaz sancısına iyi geliyor ihtiyaç duydukça içiyorum doktor tavsiyesi üzerine
Almi4134 Lime aynı dertten hamileliğin basindan beri muzdaripim gecmedi geçmedi :/ kayisi yiyebiliyorsabiz devam edin sabah ilik bir bardak su için yesil elma tüketin biraz da pul biber aksam yemeklerinizi kullanın ben ancak öyle cikabiliyorum
Almi4134 Ha bi de çıkamıyorum diye düşünmeyin tuvalette full konsantre olun 😁😁😁 progestron hapları yuzunden kabizligim iyice artti
Almi4134 Posasını yemekler tüketmeye çalışın kru fasulye de çok iyi oluyor ve yemeklerden sonra tuvaletim yok diye gitmemeli yapmayın gidin bekleyin🤭🤭
Meryemkale Almi4134 kuru fasulye bi bana iyi gelmiyo sanırım sadece gaz yaptı 3 4 gündür kabızım ve artık karnım sancılanıyo taş gibi oldu napıcağımı şaşırdım😭
Bugcuu @Lime ben akşam yatmadan ⅔ kayısı yiyorum ⅔ tane de bir bardak suya koyup bırakıyorum. Sabah aç karna da o suyu içip içindeki kayısıları yiyorum. Çare oluyor kabızlığıma çok şükür 🙏🏻
Saziyersin Sanırım herkese farklı şeyler iyi geliyor bana da kefir iyi gelmisti sade kefir içemiyorum meyveli günde iki bardak içtim birde kuru kayısı cok şükür duzeldi