1anne-2bebek Namur ben degıl ama yakın arkadaşım gidiyordu nergiz hanıma cok memnun hem kontrollerden hemde dogumdan. Pendık devlette calışmış birde
enisenalbant Namur Ben Nergis hanıma gidiyordum bilgi olarak iyi biri ama enerji olarak çok donuk içeri girerken gülmüyor falan öyle biri Doğumda beni de strese sokar diye o hastaneden ayrıldım başka yere giriyorum çok da memnunum😊
Namur esraizmirli bende Saadet hanıma yeni başladım ama arkadaşim Emine hanima git diyip duruyor kararsiz kaldim
esraizmirli Namur emine hanımla saadet hanım çok yakın arkadaşlar zaten ama ben saadet hanımı tercih ediyorum daha sıcak samimi geliyor emine hanımı bilmiyorum o yüzden yorum yapamaam hakkında ☺️
Mina34 Namur ben ikisinede gittim 4 gün önce foğum ysptım sma keşke gitmeseydim..kesinlikle ama kesinlikle mine hanıma gidin..
esraizmirli Namur evet öyledir perşembe günü sezeryan olacagım Saadet hanımda deneyimlerimi sizinlede paylaşırım 🥰
esraizmirli Yelkaaa01 yok canım öyle bişey demediler biz ameliyat olacagımız için istiyolar her ihtimale karşı yani
Namur esraizmirli test olmak zorunlu mu acaba? Allah kurtarsın bu arada çok az kalmış ne güzel ilk gebeliginiz sizin sanirm zorunlu sezeryan dediginize gore
Yelkaaa01 esraizmirli himm anladim son soru sorum🙈 pekii biz burda yaptirmasakda birgun ince devlette yaptırmak acaba olmuyir mu 150 tl cebime kalır yemek yeriz hastanede onunla 😀
esraizmirli Namur test olmak zorunlu canım normalde yapsan sezeryanda olsa zorunlu eveet ilk bebeğim biraz sürpriz bir şekilde sezeryan olacagım ama olsun ☺️
Meryemkale Namur o hastanedeki nerdeyse bütün doktorları tanıyorum araştırdım hepsine güvenirim bilgi açısından ancak kontrolleri i mine hanıma yaptırıyorum çokta memnunum güler yüzlü bilgili konuşkan sıcak kanlı