icedearth Kızlar oğluma hala isim bulamadım isim başlığı çok açıldı biliyorum geçmişten bugüne hepsini de okudum ama belki bu sefer gözüme çarpıp içime sinen bir şey olur diye yazıyorum kusura bakmayın lütfen önerileri bekliyorum 🙋🏼♀️
icedearth ilkannelikkk sağlıkla gelsin bebişş aziz ismini de düşündük beğeniyorum ben de ama allahın isimlerinden olunca vazgeçtik
Filiz3414 Minnosunannesiii Doğuma 21 gün kaldı Emir Asaf diye karar verdik odasını tulumunu isme özel yaptirdigim şeyleri Emir Asaf diye yaptırdım ama Alparslan çok hoş geliyo kulağıma kendimi zor tutuyorum değiştirmemek için 😁
icedearth Filiz3414 emir de asaf da güzel asaf aslında seçeneklerimiz arasındaydı alparslan gibi isimler bana hep büyük adam çağrışımı yaptığı için öyle ağır abi isimlerini sevmiyorum ama alp çok güzel 😁
Nurgull__ Filiz3414 bende aylarca düşündüm vee Alparslan diye karar verdik aman aklımda kalıcağına koy gitsin😂
Durunbigeldim icedearth Alparslan olucak🦋🦋inşallah ismi gibi olur yiğit cesur yürekli☺oyy annesinin Alpi aslanı diye seviyom😄😄ben buna kızamamda ama isminden ötürü ağır abi😄
icedearth Durunbigeldim evet alp ve arslan çok güzel isimler alpi düşündüm ben de yazıyor seçeneklerde 😁 alparslan bana biraz ağır ağır geliyor doğar doğmaz yumruğunu masaya vurcak gibi 😁
Durunbigeldim icedearth haha aynen ama hep bebek kalmıyacak büyüdüğünde karizma bi ismi olur😄ben bekarkende bu tarz isimlere bayılırdım . Oğuzhan Metehan Alparslan gibi eşimin adı olur inşallah dedim olmadı🥴bari oğluşumun olsun😄
icedearth 2bebekannesi___ eşim aslan istiyordu hatta aslan diye seslenmeye bile başlamıştık ama gördüğüm aslanlar hep çok yaramaz olduğu için vazgeçtik 😅