1911-sy 10+6haftalık ikizlere hamileyim şu 3 günden beri ara ara karın ağrısı oluyor neden olur önemli bişey olabilirmi acaba 28de doktor kontrolüm var sizce dahami önce gitmeliyim endişeleniyorum açıkcası