Evet adet kanaması sadece biraz daha parçalı kanamam olmuştu benim ben 5 ayda iki kere yaşadım sonra bir kere daha olur korkusuyla testler yaptırmak istedim kanda bişey çıkmadı ama kromozomlarda bozukluk çıktı bende normal yolla gebelik düşünürsem %25 engelli bebek olabilir dedi doktor,kimyasallarımın sebebide bu bozuklukmuş.