Boncukgiller003 Uykudan uyandıracak şekilde şiddetli bir ağrı girdi belime. Kıvranıyorum resmen. Daha önce de yaşıyordum bel ağrısı ama bu seferki başka 🥺🥺 31+1 haftalığız nolur bilgisi olan yazsın napayım
Merve50 Boncukgiller003 canım hiç bir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama dayanamayacak gibiysen bence hiç bekleme hemen hastaneye git
Mercimekmom Boncukgiller003 benimde sağ yanım çok agrıyor doktora gittim bu gün bel kasların zayıf olduğu için bebeği taşımakta zorlanıyordur dedi ama zor dayanıyorum enfeksiyon falan da çıkmadı 36+4
Anne_adayi33 Boncukgiller003 enfeksiyon olabilir gibi geldi çünkü benim de yan boşluğa ve belime ağrı giriyordu. Acıdan gece uyuyamamıştım. Siz yine de doktora gidin
Senakezan Ben hep doğumların belden girip fakrinda bir sancıyla başladığını biliyorum ama tam emin değilim ussste kalsın insalalah bilen yazar kuzum❤️
Boncukgiller003 Sevgi_123 Anne_adayi33 Enfeksiyon ilk haftardan itibaren hep var bende bir türlü geçmiyo 🥺 fitiller kullandim tek kullanımlık şase kullandım ama tekrarlıyor sürekli 😔 galiba gene enfeksiyondan çünkü idrarımı yaparken daha fazla artıyor ağrı 😔😔🥺🥺
Anne_adayi33 Boncukgiller003 ben 2 kere enfeksiyon geçirdim şuan da hala hafif şekilde var ama ilerlediyse çok ağrı yapıyor. Geçmiş olsun