Prensprenses Kızlar klomen bitti bugün gittim sağda 2 tane var dedi birisi baya iyi olgunlaşmış diğeride ona yakın dedi yumurta kaç tane oluşmuştu sizde nasıl bir uol izlediniz
Deletedmom15257 Prensprenses cnm ben 3 defa iğne oldum ilkin 6 yumurta bata olgunlaştı ama kısmet olmadi 2 de 2 tane olgunlaştı ilişki düzensiz oldu olmadi 3 te sadece bi tane vardı ozaman kısmet oldu 😍
Kubrq Prensprenses bende bir defa kullandim iki taraftada vardi yumurta hamile kaldim hemen 😊😊 darisi basina kaç mm yumurtalarin
Prensprenses Deletedmom15257 gerçekden mi maşallah benim de bu ay ilk defa kullandım az mı acaba diye düşündüm benimde sağdaki bir tane çok iyi dedi diğeride olgunlaşmış baya dedi ilacım yeni bitti
Deletedmom15257 Prensprenses cnm ben aslında 2 defa klomen kullandim olmadi hatta o olgunlasmis yumurta kist olmustu onun bir ay tedavisi oldum sonra başka dr gittim oda başka ilaç verdi onda oldu
ednrbrke Ben ilk ay günde 1 klomen kullandım yumurtam olusmadı. 2.ay günde iki kere kullandım. Ama ilaç bana kilo yaptığı için devam etmek istemedim kendi haline bıraktım ve o ay hamile kaldım. Sanırım oluruna bıraktığım için rahatladım ondan oldu. Çünkü çok fazla kafaya takıyordum. Planlı ilişki olayı falan ister istemez insanı o psikolojiye sokuyor
Prensprenses ednrbrke kesinlikle öyle planlı bakalım bu ay ilk ay klomende inşallah faydalı olur cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum
Kubrq Prensprenses sen gün aşırı iliskiye gir canim 😊 kendi kendine catliyormu bakacaklar sana heralde sen gün aşırı devam et bugünden itibaren
Prensprenses Kubrq tamam canım bakalım cumartesi sorucam kaç mm oldu diye de folik asit işde bitkiseli almadım vakalı