Sureyyakaraca Melekzeynep Canım ben doğum yapmadım ama 1 gece kaldım bana 1 Yıl gibi gelmişti, sabaha kadar hiçbir doktor uğramadı, odada 3 hasta vardı ve çok ilgisizler. Sabah direk çıkışımı istedim çıktım
UmmuUmeyr Ultrason ile muayene yapılmıyor alttan bakılıyor yanı hep. Ayrıca doğumları da berbat geçti. İlgi alaka özen sıfır.
Melekzeynep UmmuUmeyr ben kontrole gittim iki defa ama ultrasonla muayene yapıldı bi sorun çıkmadı doğumu hakkında bilgim yok neyi kötüymüş
Dogalnaz Melekzeynep vala ben her ıkı çocuğumda gıtım ebeler ıyıydı doktorum da iyiydi memnunum suan gıdıyorum hala 3 gebelıgım
Sureyyakaraca Melekzeynep 2019 Aralık ayıydı 10 gün sonra kontrole özele gidip orda doğum yaptım. Ve tavsiye üzerine gitmiştim bucaya ama memnun kalmadım
cicegim_geliyor Melekzeynep canim ben 2019 yilinda oglumj dogurdun orda ebeler okadar ilgiliydi ki ve güler yüzlü hiç sıkıntı cekmedim tabi birazda sans galiba baziladi memnun degil ama ben ve bir cok akrabam orda yapti hepimizde memnunuz
cicegim_geliyor Melekzeynep dogumumda harikaydi insallah bu seferki dogumumda oyle olur konusarak beni guzel bir sekilde yonlendirdi kolay bir dogumum olmustu ebeleri dinlersen zaten kolay olucaktir