Smyydmr 3461irem hangimizde yokki herşeye ağlıyoruz. Ben ilk hamileliğimde eşime kekstra kek aldırmıştım ben mutfaktan gelene kadar yemişti bna ayırmadı dye ağlamıştm :) şimdi hatırlayıp gülüyoruz. :) :)😊
Hamileadayibiranne 3461irem ben ben ben 🙋🏼♀️ en ufak şeylere bile ağlıyorum resmen sulugöz oldum yaa😔 bebişim inşallah mutsuz değildir bu durumdan
3461irem Hamileadayibiranne Aynen öyle canım Sonra bebişim geliyor aklıma iyi olmaya çalışıyorum birde alınganlıkta fazla var