Hat_ice Merhabalar Afyon’da hangi hastane ve hangi doktoru tercih ediyorsunuz özellikle devlete gidenler hangi doktora muayene oluyorsunuz doğum için kimi tercih edeceksiniz 😊
Durunbigeldim Hat_ice afyondayız eşimin işi nedeniyle. Bizde öneriler doğrultusunda park hayatta seda hanıma gidiyoruz mesut kösenin eşi
2pasam03 Hat_ice biz 34 haftalik olduk 6. Aya kadr maviye gidiyodum son 3.4 kontrolume devlete evren bey var cok ilgili tavsiye ederim
150_gelartik LimonCocuk daha önce gülen gül hanimda doğumun ya da doğumu olan bir yakininiz oldu mu doğumda sırasında nasildir . İlk doğumum olacak merak ediyorum 2 gün önce muayenem vardı tüm hekimler evine gitti o hala dogurtuyordu maşallah çok yoğun 😊
Durunbigeldim 2pasam03 devlette nasıl oluyor muayene acaba tek tekmi alıyorlar? Ve eşinize izin veriyormu girmesine
2pasam03 Durunbigeldim yok canim esler girmiyor odasina 2.3 kisi aliyor sira ile. Muayene ediyo ama guzel ilgileniyo
Durunbigeldim 2pasam03 mavi dediğiniz fuar hastanesimi ben pek bilmiyorum yabancıyım burada🥴ne kadardı özelde detaylı? Devlet iyi yapıyormu
2pasam03 Durunbigeldim yok canm. Universte hastanesi var ya ozdilege yakin olan orada ucretli yaptrmadim orada ama devlette guzel bakiyo bi 5.10 dkika suruyor iste. Yarin arkadasim girecek detayliya birlikte olcaz bakalim
Fdmyavz Durunbigeldim Ben gülengul hanıma yaptırdım çok memnunum kendisinden çok iyi bı doktor aynı zamanda perinatoloji uzmanı hep ona gidiyorum detaylı için de perinatoloji uzmanına gitmenin daha iyi olduğunu söylüyor doktorlar 600 liraya yaptırdım geçen ay
duygu0693 Bende çok kararsızım doktor seçiminde park hayat hastanesini beğenmedim çok kalabalık devletten daha çok sıra beklemiştim ilk gittiğimde 8+6′yım bakalım neye karar vericez
Durunbigeldim duygu0693 evet ya çok kalabalık oluyor🥴ben bu sefer randevü aldım siz kime gittiniz orada
Kvsraykt duygu0693 kalabalık mı tam tersine 16 haftaya kadar devlete gittim beynim dönüyordu zaten bir sürü hasta alıyorlar içeriye 1 2 dk sürüyor herşey şimdi çok rahatım tam zamanında tek başıma giriyorum herşey açıklıyor doktorum Üstüne sormak istediğin şeyler varsa konuşalım diyor
Mervekarademir duygu0693 fertillefe Hastanesi var bide canım tüp bebek hastanesi ama kadın doğum doktoru da var bakıyorlar hamislere