Ozgeozdemir07 İyi akşamlar kızlar Antalya varsak şubesi özel şifa hastanesine giden var mı? Memnuniyet yada şikayetleriniz nedir?
Melisacaaglar Ozgeozdemir07 evime uzak olmasa gideceğim bi hastane ve doktordu tanıdıklarım hep oraya gitti ve doktordan memnundular Emrah Yavuz varsakta
duygucopelci Merhaba benim arkadaşım orada doğum yaptı ve 2.ye hamile kontrol için tekrar şifayı seçti. Diğer hastanelere göre daha uygun fiyatı ve ilk doğumundan da çok memnun kaldı