Caganuras Bende simdi doktordan ciktim cumaya kadar bekleyel bir gelisme olmazsa cuma erkenden gidicem suni sanciya baglayacaklar hayirlisi artik 🙇♀️
1prenses1prens-moms Caganuras 40+0 bizde de belirti yok ama cumartesi suniyle baslaticaz dogumu suyu azalmaya başlamış kendiliğinden geleceği yok kızımın napalim zaten korkuyorum 40 dan sonra tehlike kakasını falan yapar diye