Pakize12 Merhaba güzel anneler 31 haftalık olduk 10 dakikadır kasıklarım da kalp atar şeklinde atma var bu nedir neden öyle oluyor bilgisi olan lutfen yazabilir mi.🙏
umyahsen Pakize12 32+6″olduk bizde on gündür bende de var. Bende öyle düşündüm hıçkırık diye. Yada kızımın ayaklarıdır diye.
AycanAycan19 Pakize12 bnde ilk 31 de fark ettim hickirik o 34+1 suan ama hic 10 dk surmedi sizin baya fazla sürmüş 4 dk falan duydum onu ama 🥰🤩
Nuraygokce Pakize12 bndede oluyor arada şahsen bn mesaneyle oynuyor diye düşünüyordum 🙄demekki hıçkırıkmış 🤭
Biranne_62 Bu gün sağlık ocağına gittim bebeğim kap atışını duymaya çalışırken ögrendim o bizim nabzımızmış🥰
kadriye25 Pakize12 bizde de oluyor böyle aynı yerde kalp atışı gibi birşey ilk damar atıyor sanıyordum ama yer değiştirme yada ayağa kalkınca falanda devam edince hıçkırık olduğunu fark ettim bizde 31+2 yiz 🧿🥰
Sose Pakize12 hıçkırıyor çünkü 😂 dün gece hiç uyutmadı beni hıçkırmaaktan resmen yatak sallanıyor gbi hissediyorum 😂