Olivia yasal olarak hastaneden çıkışta olması gereken bir şey . Bizim hastanemiz de şart koşuyor , ki bunu bilmediğimiz zaman almıştık bile çoktan. Arabada olsun , takside olsun otobüste olsun nerede olursa olsun herhangi bir kaza durumunda bebeğinizi koruyacak tek beşeri unsur inanın o. Biz şimdiden 6 aya kadar bu ürünün kullanılabileceğini bildiğimiz halde oto koltuğunu bile aldık yarın bir gün maddi olarak müsait olamazsak diye. Tedbir alalım da gerisi Allah’ın bileceği iş. Önce tedbir sonra tevekkül 🤲🏼