Ly020818 direk bebeğin yüzüne değil ama beşiğin üzerini örtmeniz daha doğru olur ben hep öyle yapıyordum. Direk hava yutmaması için mi biçin bilmiyorum ama bebeğimi öyle alıştırmıştım ışık açıksa direk etkilenmiyordu hava da ister istemez toz taneleri bulunuyor üzerine uçmasın diye beşiğin üzerini müslin ile örtüyordum kenarlarından filen mutlaka hava akışı sağlanıyordu