Sabahları aç karnına kayısı su hersey yaptım , fakat olmayınca olmuyor, bagırsak düzenleyici lif verdi doktor ona başladım henüz fayda yok, dupalac verdi onuda 2 kapak içince etkisi oluyor ishale döndürüyor beni buda canımı yakıyor çok ☹️Çünkü Sürekli kabız oldugun içinde bu sefer makatta çatlak oluştu, zorlanmadan 🤦♀️🤦♀️Şimdi bugün itibari ile hergün bir kapak dupalac içmeyi denicem , 😒magnezyum duydum onuda sorucam doktoruma, o kadar çok zorlanıyorum ki wcde çocuk düşmeyince düşmüyor arkadaşlar, istemsizce elimde olmadan o kadar çok kasılıp ıkınıyorum ki çok çok kötü birsey , hayatımda bagırsak sorunu yaşamamış ben , tek sorunum şuan bu🤦♀️