Ebru6161 Kızlar 39.haftama girdim cuma günü baş gelisti ve sonrasinda vajinama biraz baskı yaptı ama dünden beri gögüs altım hafifledi ve hareketlerini sag ve solumda hissediyorum vajinama olan baskı aniden kayboldu dönmüsmüdür acaba 🥴
Burcuyldzbenli Ebru6161 doktor kontrolunde belli olur bebimki 34. Haftada döndü bugun 39+5 olduk gelen giden yok 😁
Ebru6161 Burcuyldzbenli doktor kontrolüm 29nda ve uygulamada son 10gün 🤦🏻♀️napicam bilmiyorum simdi dönmusse tekrar baş geliş olmazsa diye korkuyorum
Burcuyldzbenli Ebru6161 bikac gun daha erkene randevu alamazmisiniz yani benimkide döndü ama alttan muayene filan yapmadi daha bebek kanala girmemisti dogum basladiginda cati muayenesi yapacakmis bende tedirginim ya geri donduyse diye
Ebru6161 Burcuyldzbenli devlete gittigim icin randevu skntili hafta ici nstm var orda anlasilir mi acaba ?
Burcuyldzbenli Ebru6161 bende devlete gidiyorum her randevudan sonra hemen cikinca yeni randevuyu aliyorum nst varsa tamam oda kontrol sorarsin ordakilerede
Ebru6161 Burcuyldzbenli bende aliyorum ama doktorun hastasi cok ondan sira bulmak zor🥴hayirlisi bakalim cvp icin sagol cNm
Burcuyldzbenli Ebru6161 hangi sehirdesiniz ben artik son gunler oldugu icin hangi doktora bulsam ona sira aliyorum
Burcuyldzbenli Ebru6161 bebde abkaradayim artik haftada 1 kontrol oldugu icin 37. Haftada degistirdim doktoru mecburen
Ebru6161 Burcuyldzbenli çarsamba nstm var bakalım ne olur ins baş gelisdir hala 32den beri dönmeyen bebem döndüyse vay halime😊