Diş hekimi asistanıyım ben. Çok çocuğa yaptık, Normal diş tedavisinden bi farkı olmuyo. Zaten sedasyon da genel anestezi gibi uzun süren sersemlik olmadığı için çocuklar çabuk kendine geliyo, neden sedasyonla tercih ettiniz acaba. Hiç izin vermiyor mu çocuğunuz tedaviye