Kızlar iyi geceler 31.haftamdayım 4.aydan beri Hindistan cevizi yağı kullanıyorum her akşam çatlak oluşmaması için ama artık kıyafetime sindiği koku çok rahatsız ediyor bitiyorda o yüzden başka bişi almak istiyorum.Vazelin ya da bebe yağı gibi.Sizce hangisini kullanmalıyım.