Kmndas 15.45 te şeker yükleme yapmazlar. Doktor beni yükleme için özellikle sabah 8 de çağırdı, gece 12 de yemeyi kes diye uyardı. Gece 12 den sonra su bile içmedim, sabah uyanınca da su içmedim. Yükleme öncesinde ilk açlık şekerine bakıyorlar. Sonra şekerli sıvıyı içip 1 saat bekleyip ölçüm yapıyorlar, sonra 1 saat daha bekleyip ölçüyorlar. Toplamda bu 2 saatlik süre içinde de birşeyler yeyip içmek yasak. Yarın siz normal kontrolünüzü olursunuz yükleme için başka bir tarih verilir bence.