elisam1206 bizde erkek olsa ben kız olsa o bırakacak diye kız olacak diye havalara uçuyor hergün bir isimle geliyor ama tarihi eser babaanne isimleri diyorum bu ne tamam bulacam diyor ama hep aynı kızımla isim mağduruyuz resmen 🤣🤦♀️Şimdi nöbette bakalım yarın hangi isimle gelecek tarihi eser babamız🥰🤣