Ben 13 haftalık hamileyim , ve son 1 aydır sürekli kazbızım , demir ilacı kullanmam gerekti 2 kez içmemle kabızlıgım daha da arttı, hiç bir ilaç kullanamıyorum , ne demir ne omega Allaha emanet😒kabızlık sorunum çok ciddi, bagırsaklarım resmen çalışmıyor