elcn4139 kizlar 32+3 öyle bir sertlesiyorki karnim . biyerde toplaniyor .karnim yamuluyor resmen bi taraf yüksek bi taraf alcak kaliyor .göbegimden disari cikcak sanki bi yanı çok serrt ve kabariyor. boyle olan varmi . sıkımti olurmu ki
Gull_94 elcn4139 aynılarını yasıyorum herkes yasıyo bı zaman sonra endıselenecek bısey oldugunu sanmıyorm donuyolar harekt edıyolar yerlerıde daralıyo artık cok normal😇
Kubra19871986 elcn4139 kasılma bu 26 da başladı benim rahim doğuma hazırlıyor kendini normal.önemli olan şu an düzenli kasılma olmaması,erken dönemdesiniz henüz.
Nurunannesiii12 Gizmolata ☺️ o güzel günlere gelebilsem bi an önce 16 haftaligiz😍 hissetmek istiyorum yavrumu
Gizmolata elcn4139 evet öyle hatta artık sanki tırnaklarıyla kazıyormuş gibi geliyor, toplanıyor kasılıyor dikleniyor😂😂
Nurunannesiii12 elcn4139 inşallah nadiren de olsa pit pit oluyo o yapiyor galiba🥰 daha önce olmaz di çünkü
OzlmDogan_ elcn4139 32+6 Aynııı durumdayızzz bana o yamulan yerin bugun kafası oldugu söylendi ultrasonla bakınca sonra sertmiş acıymış unuttum sürekli kafasını seviyorum 😂😂
Nuraygokce elcn4139 bnimde aynısı oluyor nefesimin kesildiğini hissediyorum bi bakıyorum ki karnım yamulmuş 🙈😃
Esraa54 elcn4139 aynısı bendede oluyor bende 32+6′yım geçen hafta doktoruma sordum normal dedi bebek hareketlerinden kaynaklanıyor dedi karnın tamamen her yeri sertleşirse sıkıntıymış
Selinnn123 elcn4139 bu haftalarda toplanması normal demişti doktor bana toplandığı yeri okşa canım konuş bebeginle duzeliyo sonra
Kubra19871986 elcn4139 mesela 10 dk da bir düzenli geliyorsa bu süre git gide kısalır normal dogum kasılmaları böyle başlar öbürleri yalancı kasılmalardır düzensiz olanlar yani
Demett16 Bende birebir aynı durumdayım 32+2 bugün 31 den sonra başladı tedirgin olmuştum yazılanları okuyunca bi rahatladım 😄 bende o bölgeyi hafif okşayıp konuşuyorum oğlumla hemen düzeliyor sonra 🥰😍🤰