Erceyl Kayasbht arkadaşım beyaz aldi boyu 165 ti tam boy gibi oldu ona benimkine bana ayak bileğinde bir karış yukarıda oldu benim boyum 163
Kayasbht Erceyl arkadaşınızın aldığı iç gösteriyor mu malı cok inçe mi acaba ? Bu arada Doğumdan sonra ki bedenlerinize göre mi alıyorsunuz bedenini 😊
Erceyl Kayasbht canım çok belli etmiyo dedi tek eder sabahlikla etmez herhalde 95 kilo ;)) xl aldık istediği gibi olmuş ;))) en son yazdığında diyoki heryerde seninle gitcem alışverişe ;)))) çok dışarı çıkmıyorum bende zorla benim.kanima giriyor
Zezz Kayasbht evet brnde merak ettim bedeni buyukmu apmak gerek yoksa kendi bedeniniz mi..beyaz dusunmiyorum 40 gun hasta olacaksin lohusasin..renkli olsun kumasi pamuklu olsun yeter
Goncaaaa Kayasbht ben aldim gayet guzel gelio. Benim aldigimkirmizili takim ve gecelikti icimi gostermedi o kadar ince degildi
Kayasbht Zezz ben lacivert alacağım iç gösterme sorunu olmasın diye hem dediğiniz gibi kanama olayı da var . Bence eski bedeninizin bir büyüğünü alabiliriz sonuçta hemen zayıflamıyoruz 😊
Busra3496 Busra3496 canım lohusa takımım ax önce elime ulaştı. Kumaşı rengi çok güzel benn3 lü aldim. Pijama tişört sabahlik olarak pijama haric bedeni tam uydu xl aldim ama pijama dar geldi sanki xl gibi degilde large gibi https://ty.gl/xbnn8bl Trendyol dan modareya kısa kollu lohusa takımı şeklinde arayarakta bulabilirsin resim yükleyemedim buraya link bıraktım ama açılir.mi bilmiyorum