umyahsen ya onu blmyorm ama daha bugun kontorlm vardı. Normal göruyor doktorm aslnda üstüne düşmüyo olur normal dyo. Ben hatta sadece akıntı degl artk nemlenyo dedm. Vajnal muayene yaptı. Akıntı var baska bsey yok dedi. Şükür insallah fitil işe yarasın. Azaltsn oda yeter :))