Hilalnefes 1 hafta önce spinal sezeryan ile ameliyat oldum ağrılarım biraz azaldı ama büyük abdest ve gaz geldiği an dayanamayacak kadar çok gaz sancim oluyor. Bu normal mi? Vede ne yapmam gerek ? Çok zorlaniyorum artık ?
[silindi] Hilalnefes doktorun şurup gibi bir ilaç vermedi mi ismini unuttum ama o çok iyi geliyor sezaryen sonrası
Lina998820 Hilalnefes kayısı hoşafı tüket bolca ve bir de yer elması dene ben tesadüfen yer elmasını keşfettim yedikten sonra sürekli WC çıkardı beni ve karnımın şişliği de onun sayesinde indi dene derim
Karacam Hilalnefes bnde cuma oldum ama ilkgüne nazaran iyiyim o konuda öyle aşırı acım ağrım olmuyor normal oluyor
Ummuhanaumen Kayısı hoşafını öneriyorlar çevremdekiler veya incir suyu kaynatıp için inşallah faydası olacaktır